جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ |۲۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 27, 2024
سید حسین مؤمنی

حوزه/ سخنران حرم مطهر بانوی کرامت با بیان اینکه هر عملی که برای خدا باشد مصداق وجه رب می شود و ماندگار خواهد شد، گفت: شهدا که جان خود را برای خدا دادند مصداق وجه رب هستند و مسئولان باید روز قیامت نسبت به تلاش برای تحقق آرمان‌هایی که شهدا برای آن خون داده‌اند جواب بدهند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید حسین مؤمنی در سخنرانی معارفی حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) با بیان اینکه هر عملی که خدا در آن دیده شود عامل قرب به خدا است اظهار داشت: اگر خدا در عملی دیده نشود اگرچه عمل موجهی باشد، ولی عامل قرب به خدا نیست.

وی با اشاره به اینکه عامل ماندگاری کتاب‌هایی مانند مفاتیح‌الجنان، لهوف و لمعه را به‌خاطر اخلاص نویسندگانشان دانست و افزود: قرآن کریم می‌فرماید هرچه روی زمین هست ازبین‌رفتنی است و فقط وجه پروردگار است که باقی می‌ماند، بنابراین هر عملی که برای خدا باشد مصداق وجه رب می شود و ماندگار خواهد شد و حتی اگر مخفی باشد خدا آن را علنی می‌کند.

سخنران حرم مطهر بانوی کرامت خاطرنشان کرد: وقتی جنگ به این کشور تحمیل شد بسیاری از افراد که نگاه‌های ملکوتی و ربانی داشتند برای دفاع از این کشور رفتند و حتی برخی پلاک‌های خود را هم به گردن نمی‌آویختند تا اسمی از آنها باقی نماند و فقط خدا عمل آنها را ببیند، لذا دفاعشان مقدس می‌شود.

وی با بیان اینکه مسئولان باید روز قیامت نسبت به تلاش برای تحقق آرمان‌هایی که شهدا برای آن خون داده‌اند جواب بدهند، گفت: هر کس می‌خواهد در این کشور مسئول و رئیس شود باید حتماً یک‌بار به آسایشگاه جانبازان اعصاب و روان برود و یا از جانبازان شیمیایی سر بزند، زیرا اینها شهدای زنده هستند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha